Mõned tähelepanekud

Postitatud 10.august 2003 | Postitaja Marika Kulmar
Mõned tähelepanekud
Postitaja Lennujuht on Pühapäev, August 10, 2003 – 12:54 PM EET,
Mõned tähelepanekud:
1. Lähiala punktid on kõik kohustuslikud ettekandepunktid (millegipärast kiputakse seda fakti süstemaatiliselt unustama)
2. Ilma lennujuhi loata ei või siseneda lähialasse (seega ei saa esimeses raadiosides öelda “Saku inbound”)

Lennujuht

9 kommentaari

Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.

Re: Mõned tähelepanekud (Skoor: 0)
Külastaja on 08. 11, 2003 – 09:40 AM
Mul kysimus lähiala kohustusliku ettekandepunkti kohta.

Kui olen ennem lähialasse sisenemist yhenduses Torniga ja saan ka juba ennem lähialasse sisenemist instruktsioonid (näit yhine rada 26 pärituuleosaga Saku kaudu), kas ka sellisel juhul pean ette kandma “inbound Saku”. Koolitusel väitis minu lennuinstruktor vähemalt, et sellisel juhul ei ole vaja enam ette kanda?!?

    Re: Re: Mõned tähelepanekud(Skoor: 0)
    Külastaja on 08. 12, 2003 – 04:37 PM
    Kõik kaarditel ja skeemidel olevad mustad kolmnurgad on kohustuslikud ettekande punktid, kui just lennujuht ei ole eelnevalt andnud korraldust “..katkesta asukohateated..”.
    Marika Kisand

    [ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]

    Re: Re: Mõned tähelepanekud(Skoor: 0)
    Külastaja on 08. 13, 2003 – 11:52 AM
    Minule on koolituslendudel selgeks tehtud,et ka enne sisenemispunkti Tornilt lähenemisjuhised saanud õhusõiduk teatab”Saku kohal”.Seda väidetavalt korrektsuse huvides.
    UL piloot Heikki.

    [ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]

Re: Mõned tähelepanekud (Skoor: 0)
Külastaja on 08. 11, 2003 – 11:22 AM
22.07.03 Eksamilennul andis lähenemine meid tornile üle Saku asula kohal. Ütlesin ka esimeses raadiosides inbound. Pärast telefonitsi torniga diskuteerisime, et millise Saku tänava ristmiku kohal mida öelda. Aega inboundini jäi alla 1 minuti.
07.08.03 Andis Control meid otse tornile üle! Tekkis väike segadus kui torn palus meil vahepeal lähenemisega ühendust võtta.
Priit

Re: Mõned tähelepanekud (Skoor: 0)
Külastaja on 08. 12, 2003 – 09:05 PM
(seega ei saa esimeses raadiosides öelda “Saku inbound”)

Saab ja PEABKI kui see tegelikult nii on. Isegi kui piloot teeb vea ei tahenda see seda et ta peaks valetama ja mingit jama hakkama ajama.
Lennujuht

Re: Re: Mõned tähelepanekud(Skoor: 0)
Külastaja on 08. 15, 2003 – 02:01 PM
Ega ikka ei saa küll. Saku inbound tähendab, et sa oled lähialas sees aga ilma lähilennujuhi poolse loata sa lähialasse siseneda ei saa. Seega oleks korrektne öelda SAKU.

[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]

Re: Re: Re: Mõned tähelepanekud(Skoor: 0)
Külastaja on 08. 15, 2003 – 08:44 PM
Saku inbound tahendabki seda jah. Kui oled ikka SAKU kohal voi sees, oled sisenenud lahialasse ja fraas SAKU voi Saku inbound on vordsed. Korrektne oleks utelda nii nagu asi on.See oli ka minu eelmise jutu mote.

[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]

Re: Re: Re: Re: Mõned tähelepanekud(Skoor: 0)
Külastaja on 08. 15, 2003 – 10:54 PM
SAKU inbound tähendab, et sa oled SAKUST sees ja seda saad sa öelda siis kui sul on olemas lähialasse sisenemise luba (reeglina annab selle lähilennujuht).
Seega fraasid
SAKU – luba sisenemiseks ei ole.
SAKU inbound – luba sisenemiseks on olemas.
Peaks nagu lihtne ja loogiline olema ja ei ole need fraasid sugugi võrdsed.

[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]

Re: Re: Re: Re: Re: Mõned tähelepanekud(Skoor: 0)
Külastaja on 08. 19, 2003 – 12:46 AM
Head lennujuhid, piloodid, väitlejad! Palun kirjutage sellistele tähtsatele väitlustele-õpetustele ka oma nimi alla, et õpetussõnal oleks kaalu!

[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]

Kommentaarid on suletud.