Probleem C perroonil

Postitatud 20.september 2003 | Postitaja Marika Kulmar
Probleem C perroonil
Postitaja Piloot on Laupäev, September 20, 2003 – 12:05 PM EET,
Tallinna lennuvälja C perroonil on tulnud ette juhud kus lennukimootori soojendamise ajal töötavad stroobituled panevad seisma üle ruleerimistee sõitvate lennuvälja autode liikluse.Kui mootori soojendamine kestab jätkuvalt tekib piinlik olukord.Kuidas anda lennuvälja autole märku,et mul läheb aega ja jätka liikumist.Sellise seisaku tõttu võib ju kannatada mõni liinilend.Lennujuhid,palun andke nõu.

4 kommentaari

Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.

Re: Probleem C perroonil (Skoor: 1)
HendrikAgur (hendrik@pilots.ee)
on 09. 22, 2003 – 03:29 PM
(Kasutaja info | Saada sõnum) http://www.pilots.ee
Ootame ka lennuõpetaja ja lennujuhi kommentaarid ära aga puhtpraktilisest kogemusest olen asja ära lahendanud lihtsalt käeviipega. Autojuhid, kes lennuväljal liiklevad on enamasti väga teadlikud ja mõistvad ning on näha, et eemalt juba jälgivad töötava mootoriga lennuki piloodi tegutsemist. Ilma vastastikuse silmsideta tõesti ootavad kõik autojuhid viisakalt ja annavad teed. Piloodil võib ju paljugi tegemist olla ja vahel ei saa kontrollkaardilt silmi tõsta minuteid. Kui aga tõesti läheb aega ja auto ootel, siis sõbralik käeviibe peaks lahendama asja. Eelkõige muidugi – jälgi, et see oleks ohutu!

Re: Probleem C perroonil (Skoor: 0)
Külastaja on 09. 27, 2003 – 02:44 PM
Iga üle ruleerimistee sõita sooviv lennuvälja teenindav sõiduk on kohustatud olema TWR-iga kahepoolses raadiosides ja küsima igasuguseks manööverdusalas liikumiseks luba TWR-ilt.Juhul kui õhusõiduk, mis asub perroonil C on käivitanud kuid ei ole veel küsinud/alustanud ruleerimist, toimub ülesõit ruleerimisteelt TWR-i loal ilma igasuguse viivituseta sõidukitele…Kui aga õhusõiduk juba ruleerib, ei luba TWR-i lennujuht ületada ruleerimisteed, või alternatiivselt, lubab, ent kaasneb info ruleerivast õhusõidukist ja käsk anda teed ning ületada ruleerimistee PEALE õhusõiduki möödumist…seega ei ole maasõidukite jaoks probleem ületada ruleerimisteed…Kui aga sõiduk on perroonil, siis TWR-i käest liikumiseks luba küsima ei pea ja siis ehk võivad tõepoolest olla juhid segaduses, et millal see õhusõiduk liikuma hakkab…Aga perroon pole ka TWR-i vastutusala…

Kaupo

    Re: Re: Probleem C perroonil(Skoor: 0)
    Külastaja on 10. 15, 2003 – 09:09 PM
    Aga kui sa oleks asja tähelepanelikumalt lugenud siis saaksid aru et juu käisi perrooni kohta.
    Lennujuht

    [ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]

Re: Probleem C perroonil (Skoor: 0)
Külastaja on 10. 15, 2003 – 09:14 PM
Arvan et selline käega näitamine on ainuõige sest mootori töötades peavadki tuled põlema ja autod peavadki seal teed andma. Oleks halb kui autojuhid harjuksid sellega et küllap need lennukid seal käivitavad niisama ja lipsame vahelt läbi. Ohutuse huvides tuleb lihtsalt piinlikusetunne endas alla suruda.
Tarmo Pihlak tpihlak@hotmail.com

Kommentaarid on suletud.