|
||
|
7 kommentaari
Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.
Re: Harrastuslennundust puudutavate pädevusnõuete muutmise ettepanekud (Skoor: 0) Külastaja on 10. 17, 2003 – 04:52 PM |
Minu meelest hea ja normaalne variant. Kuda see nüüd ainult Lennuametis läbi suruda !? Tarmo. |
-
-
Re: Re: Re: Re: Harrastuslennundust puudutavate pädevusnõuete muutmise ettepanekud(Skoor: 0)
Külastaja on 10. 17, 2003 – 08:28 PMLisa 2. ULA. Ettepanek, Viktor Belov, 17.10.03. Pädevustrepp
1. Piiratud UL klass A pädevus
Teooria: Lühendatud teooriaprogramm, või ainult teooriaeksam
Lennukoolitus: Lennuõpetajga 10 lennutundi, minimum 25 lendu (Maandumiste arv)
Lennupraktika: Iseseisvalt 6 lennutundi, + min.12 lendu
Tervisetõend: Lihtsamad meditsini nõuded
Kontrolllend: 3 kontrolllendu 1 tunn.
Kokku: 17 lennutundi ja 40 lendu.2. UL kl. A pädevus reisijateveo õigusega (mitte veest tõusu –ja maandumiseta, kohalik lennuluba)
Teooria:
Lennukoolitu:
Lennupraktika: + 18 lennutundi UL A + min. 60 lendu iseseisvalt (Maandumiste arv)
Tervisetõend : II klassi tervisetõend
Kontrolllend: Lennupäevik (märk)
Kokku: 35 lennutundi ja 100 lendu3. UL kl. A pädevus marssruutlennu õigusega ( Kohalik lennuluba )
Teooria: Navigatsioon, meteoroloogia, lihtsustatud raadioside
Lennukoolitu: Lennuõpetajga veest tõusu -ja maandumise koolitus.
Lennupraktika: + 5 lennutundi + min. 5 lendu.
Tervisetõend: II klassi tervisetõend.
Kontrolllend: Kontrolllend ,(3 kontrolllendu veest).
Kokku: 40 lennutundi.4. UL kl. A pädevus lendamiseks kontrollitavas õhuruumis ( Rahvusvaheline lennuluba )
Teooria: JAR FCL. teooriaeksam, ja teooriaprogramm raadioside pädevus
Lennukoolitu :
Lennupraktika: + 5 lennutundi.
Tervisetõend: II klassi tervisetõend
Kontrolllend: Kontrolllend .
Kokku: 45 lennutundi.Parimate soovidega, Viktor Belov, lennuõpetaja, kontrollendur.
Re: Re: Re: Harrastuslennundust puudutavate pädevusnõuete muutmise ettepanekud(Skoor: 0)
Külastaja on 10. 17, 2003 – 08:24 PMVabandage palun, on vigat. Vaata jargmine. -
Re: Re: Harrastuslennundust puudutavate pädevusnõuete muutmise ettepanekud(Skoor: 0) Külastaja on 10. 17, 2003 – 05:59 PM |
Kas keegi on arvutanud,palju see rahaliselt kokku hoiab, st. kas ikka tasub ara.Kuidas jaab aegumistega?Muidu olen poolt. Aare. GPL |
[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]
Re: Re: Harrastuslennundust puudutavate pädevusnõuete muutmise ettepanekud(Skoor: 0) Külastaja on 10. 17, 2003 – 08:15 PM |
Lisa 2A. Ettepanek, Viktor Belov, 17.10.03.
Pädevustrepp 1. Piiratud UL klass A pädevus Teooria Lühendatud teooriaprogramm, või ainult teooriaeksam 2. UL kl. A pädevus reisijateveo õigusega (mitte veest tõusu –ja maandumiseta, kohalik lennuluba) 3. UL kl. A pädevus marssruutlennu õigusega ( Kohalik lennuluba ) Teooria Navigatsioon, meteoroloogia, lihtsustatud raadioside 4. UL kl. A pädevus lendamiseks kontrollitavas õhuruumis ( Rahvusvaheline lennuluba ) Teooria JAR FCL. teooriaeksam, ja teooriaprogramm raadioside pädevus Parimate soovidega, Viktor Belov, lennuõpetaja, kontrollendur. |
Re: Harrastuslennundust puudutavate pädevusnõuete muutmise ettepanekud (Skoor: 0) Külastaja on 11. 05, 2003 – 07:22 PM |
Üks lihtsam variant torkas pähe: rohelised lehed.
Süsteem toimiks lihtsalt: Kui õpilane kaks aastat peale mingi pädevuse saamist kontrolllenduri ja instruktori käest genereerib lennuintsidendi, siis läheb see tema õpetajale ja kontrollijale arvesse. Siis poleks vaja väga keerulisi numbrilisi süsteeme ja skeeme leiutada, asi põhineks otseselt inimlikul vastutusel. |
Re: Re: Harrastuslennundust puudutavate pädevusnõuete muutmise ettepanekud(Skoor: 0) Külastaja on 11. 07, 2003 – 03:46 PM |
No see oleks variant oleks ju täiesti stagnaaegne. Miks peaks Instruktor ja Kontroll-lendur vastutama selle eest milles tema süüdi pole. Kui sa tobu teed autoavarii, kas süüdistad siis oma õpetajat? või oled ikkagi ise süüdi ??? See ikka täielik lauslollus. KÕik mis teed, vastutad ise. kui eksid, siis võtame ikka SINULT litsentsi ära, mitte kelleltki teiselt. Millega mõni küll mõtleb ……. Tarmo |