|
||
|
5 kommentaari
Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.
Re: EEHL Sügisseminar 10. oktoobril Kõrvemaal kell 10.30 (Skoor: 1) HendrikAgur (hendrik@pilots.ee) on 10. 03, 2004 – 10:41 PM (Kasutaja info | Saada sõnum) http://www.outdoorexpress.ee |
Samas on väga soovitav suruda alla võimalik mugavus (loe: laiskus) ja ikkagi endid mobiliseerida ning võtta kaasa ratas. Isegi kes pole ammu sõitnud, ei maksa karta. Kindlasti on huviliste grupp, kes uhab tuntud maratonisõitja Priit Palumaa juhtimisel sportlikult ja tempokalt pikale krossi-ringile. Kuid aeglasem 20 km-grupp saab rahulikult loodust nautides suunduda väga maalilisele sügisesele Kõrvemaale koos külastusega hingematvalt kauni vaatega vaatetorni ning lehtedest sahiseval metsateel osa saada imekaunist Eestimaa looduse ilust. Loomulikult on võimalik matkata ka jalgsi alates 3-st kuni 10 km matkaringil. Saun peale matka – see on imehea! Tulge osalema! Ja kellel Tallinna inimestest jalgratta transpordi vajadus, siis helistage 5077757, tulen sõiduautohaagisega ning rattale koha ikka leiame. |
Re: EEHL Sügisseminar 10. oktoobril Kõrvemaal kell 10.30 (Skoor: 0) Külastaja on 10. 05, 2004 – 10:34 AM |
Võiks muidugi olla lennukiga ligipääsetav koht. Valget aega on piisavalt, kui ilma on.
Rongi alternatiiv on kahtlane. Tallinn-Aegviidu plaani järgi väljumine 06:34, saabumine Aegviitu 07:31. Kuna on raudtee remont, siis tegelikult on väljumine Tallinnast 5.46 ja saabumine Aegviitu kell 6.43. Jalgrattaga peaks selle vahemaa sõitma 4-5 tunniga. M. |
Re: Re: EEHL Sügisseminar 10. oktoobril Kõrvemaal kell 10.30(Skoor: 0) Külastaja on 10. 06, 2004 – 08:35 AM |
Tegelikult on ju teine rongifirma veel
Tallinn (Balti jaam) 08:30 – Aegviidu 09:38 M. |
[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]
Re: EEHL Sügisseminar 10. oktoobril Kõrvemaal kell 10.30 (Skoor: 1) HendrikAgur (hendrik@pilots.ee) on 10. 10, 2004 – 06:48 PM (Kasutaja info | Saada sõnum) http://www.outdoorexpress.ee |
Sügisseminar sai toimunuks. Suur tänu lektoritele ja osavõtjatele. Teemad olid seekord spetsiifilised aga vajalikud. Paljugi, mis erapilootidele on siiani tundunud rutiinne ja iseenesestmõistetav, sai peale seminari hoopis uue varjundi. Näiteks: Lennuplaani ei või märkida marsruudipunktidena tunnustamata kohanimesid (näiteks Põltsamaa, Loksa jne), vaid lennunduslikult tunnustatud või asukoha koordinaadid. Uudis, mida ei teatud. Ilmselt saame ka peatselt lühikese sisukokkuvõtte avaldada. Rattakross oli karm. Algas paksus lumesajus aga lõppes päikesepaistes ja kuuma saunaga. Läbiti 20, 35 km ratastega, Priidu Priks aga jooksis (!) 20 km. Samuti läbiti ca 20 km jalgsi. Rahul olid kõik. Uuute kohtumisteni! Seminari kokkuvõte(Skoor: 0)
Lennuplaanid ja lennuliiklusteenindus Tutvustati süsteemi Eurocat 2000, mida kasutatakse lennuplaanide andmete hoidmiseks. Tutvustati kindlasti enamus osas tuttavat lennuplaani esitamise korda ja andmeid, mida lennu kohta esitama peab. – lennuplaanid ATM süsteemis Eurocat 2000, Lennuplaani esitamine Veel on võimalik lennuplaani esitada faksi teel numbrile 6016096 ja self-briifingu kaudu http://amie.eans.ee/AMIE/. Räägiti, et nende sidekanalite kasutamise korral tuleks ikka üle helistada, kas lennuplaaniga on kõik korras. Piloodid soovisid, et briifing helistaks hoopis neile, kui lennuplaan pole korras. On olnud juhtumeid, kui lennuplaan esitati self-briifingu kaudu ja lendama minnes lennuplaani polnud. Raadio teel tuleb lennuplaan esitada vähemalt 10 minutit enne, kui seda vaja läheb (enne sisenemist kontrollitavasse või nõustatavasse õhuruumi). Soovitatakse raadio teel lennuplaani esitamist vältida nii palju kui võimalik. Toodi näide, kui raadio teel lennuplaani esitamine võttis aega 5 minutit ja sel ajal on raadiosagedus hõivatud ja lennujuht ei saa teistele lennukitele olulisi juhiseid anda. Soovitatakse alati informeerida lennujuhti ka mittekontrollitavas õhuruumis lennuplaaniga lennates, kui tegelik lennuaeg tuleb teistsugune võrreldes lennuplaani kirjutatuga. Reeglistiku järgi kui lennukist pole midagi kuulda peale tegelikku starti lennuplaanis kirjutatud lennuaja ja 30 minuti möödumist, hakatakse seda lennukit otsima. Kui selgub, et lennuk tegelikult kadunud polnudki, saab selle piloot maksta asjatult tekkinud otsimise kulud. – lennuplaanide sulgemine, 12.30 – 13.00 Lennuplaanid: koostamine ja üldnõuded L. Vorsman Saime endale paberkoopiad dokumendist Lennuplaani täitmise juhend, Lennuamet, lennundusteade, OPS T1-21 Muudatus 1 1.09.2001 — aastast 2001, järelikult mitte midagi uut. Siiski uut oli. Lennuplaani plangi täitmisest tuleb omaette jutt. – lennuplaanidega seotud tüüpvead AIS seisukohast. 13.00 – 13.45 – mittekontrollitavas õhuruumis ja lennujuhtimiseta (era- ja muru)lennuväljade seaduslikud ja kokkuleppelised protseduurireeglid K. Kotkas, J. Liivamägi, T. Lepp Seda kahjuks ei toimunud, sest esinejaid ei olnud kohal. Selgus ka, et see temaatika on üsnagi läbi kündmata maa. Marika |