|
||
|
5 kommentaari
Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.
Re: Õpi teiste vigadest: mitu erinevat lennukit samal lennuväljaringil. (Skoor: 1) Pureva on 06. 02, 2005 – 02:09 PM (Kasutaja info | Saada sõnum) |
Thjahh, mul aga oli selline lugu et ka kasutusel rada 08 ja tahtsin Saku kaudu lahkuda. Ootasin pikkisilmi luba paremaks pöördeks, aga kus sa sellega. Seda ei tulnud. Läksin siis vasakule üle linna. Pärituule osas aga teatas lennujuht et mul oli käsklus parem pööre. Kurat vihastasin, nüüd oli ta küll tark ja käskis teha vasaku pöörde ja lõunasse suunduda (üle raja muide). Dsiisus küll. Kas ma tõesti pean iga kord sellisel juhul küsima ISE kinnitust et saada seda mida ma õigemaks pean (vähem linna kohal tiirumist näiteks). Sakust jälle tagasi tulles ei saanud ma juhendit liituda selle või tolle lennuvälja ringiga mingisse punkti. Võtsin ise suuna 08 finaali poole. Tõtt öelda see mind suurt ei morjenda sest kõik oli kontrolli all aga fakt on see et kindlasti tehti mingi ettekirjutus minu eksimuse kohta. Saa sa siis aru, kes ja kas eksis !!! Liiklus oli tihe sel ajal küll aga ettekirjutus on ju minu kukil ! Või pole ? |
Re: Re: Õpi teiste vigadest: mitu erinevat lennukit samal lennuväljaringil.(Skoor: 1) marikak on 06. 07, 2005 – 09:02 AM (Kasutaja info | Saada sõnum) |
Enamasti Tallinnas töötavad lennujuhid teavad isegi paremini kui piloodid, kelle kodu- või baaslennuväli on Tallinn, et Sakku saab rajalt 08 parempöördega. Luba pöörde kohta antakse koos stardiloaga ja seda peab ootama mitte pikkisilmi vaid kikkiskõrvu. Ja kui oodatud luba ei tule, siis peadki ise küsima. |
[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]
Re: Re: Õpi teiste vigadest: mitu erinevat lennukit samal lennuväljaringil.(Skoor: 1) marikak on 06. 07, 2005 – 05:18 PM (Kasutaja info | Saada sõnum) |
Tahtsin pärast juurde lisada.
Kui on juhtunud, et piloot on pööranud valesse suunda, siis lennujuht olenevalt liiklussituatsioonist informeerib pilooti, et see ei läheks närvi ja vea parandamisega uusi vigu juurde ei teeks. Lennujuhi poolt antud loaga risti üle raja lendamises pole midagi imelikku. Üldiselt on halb, kui kontrollitavas õhuruumis jõlgub ringi mingi lennuk, kes ei tea oma loa piiri. Kontrollitavas õhuruumis toimub tegevus lennujuhi lubade järgi ja muus annab ta ainult infot. VFR järgi lennates ongi ohutus piloodi vastutusel. Pealegi, kui õnnetus juhtub, siis füüsiliselt haiget saab ikka piloot, mitte lennujuht (kui lennuk just torni peale ei kuku). Nii et piloot peab teadma, mida ta tahab ja mida lennujuht talle on lubanud. Mida piloot tahab, on kirjas tema lennuplaanis ja detailid lepitakse kokku kahepoolses raadiosides lennujuhiga. Näpukaid juhtub kõigil (siiski on minul rohkem juhtunud kui lennujuhil) ja seepärast peavadki mõlemad pooled olema valvsad. Raadioside salvestatakse. Võid võtta mõne lennujuhiga ühendust ja asja uurida. Pead teadma, millal täpselt sinu sündmus toimus. |
[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]
Re: Re: Re: Õpi teiste vigadest: mitu erinevat lennukit samal lennuväljaringil. (Skoor: 1) JaanusTeiva (jaanusteiva@hot.ee) on 06. 08, 2005 – 10:54 PM (Kasutaja info | Saada sõnum) http://www.pilots.ee |
Kus on loa piir? Situatsioon järgmine: Peale harjutuse sooritamist lõuna ootetsoonis teatad tornile, et harjutus sooritatud ning soovid lahkuda ootetsoonist maandumiseks. Torn lubab lahkuda ootetsoonist ning ütleb “…join base 26.” Kus siis on loa piir? |
[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]
Re: Re: Re: Re: Õpi teiste vigadest: mitu erinevat lennukit samal lennuväljaringil.(Skoor: 1) marikak on 06. 09, 2005 – 10:41 AM (Kasutaja info | Saada sõnum) |
Korralduse “join base 26” loa piir on baasosa lõpp rada 26. |
[ Anonüümsed kommentaarid pole lubatud ]