Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva

Postitatud 27.veebruar 2007 | Postitaja Marika Kulmar
Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva
Postitaja Ardo Oras on Teisipäev, Veebruar 27, 2007 – 09:49 PM EET,
Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva 22. märtsil 2007 kell 09:30 – 14:30 Lennujuhtimiskeskuse administratiivhoone saalis Kanali tee põik 3. Osalemisest teatada kuni 15. märtsini. Kliendirahulolu uuring viiakse läbi 12. veebruarist kuni 14. märtsini. Küsimustiku saab alla laadida lehelt www.eans.ee, (Microsoft Wordi dokument, 708 kB) ja see tuleb pärast täitmist saata aadressile ardo@eans.ee.

Lennuliiklusteeninduse AS kvaliteediosakonna juhataja Ardo Oras (ardo@eans.ee) teatab:

Tere daamid ja härrad piloodid!

Oleme jälle jõudmas traditsionaalse Kliendipäeva korraldamiseni.

Lennuliiklusteeninduse AS peab eluliselt vajalikuks kliendipoolsete hinnangute saamist oma tegevusele ja arusaama kliendiootustest.

Palun Teid – aidake seda kujundada!

Tunneme huvi eri kliendigruppide arvamustest – alates erapilootidest, klubilendajatest, piirivalve ja kaitseväe lendajatest – lennukompaniide liinilenduriteni.

Korraldame 22.03.2007.a. järjekordse kliendipäeva algusega alates 09:30 – 14:30 Lennujuhtimiskeskuse administratiivhoone saalis,

esialgse kavaga:

09:30 – 09:45 Ülevaade Lennuliiklusteeninduse Aktsiaseltsi tegevusest Tanel Rautits
09:45 – 10:00 Lennuohutusalane ülevaade, Lennuamet ja MKM Raivo Kask, Tõnu Ader või Jens Haug
10:00 – 10:20 Lennuliikluse ohutusalane analüüs EANS-s Ardo Oras
10:20 – 10:30 Kohvipaus
10:30 – 11:00 Ülevaade tehtud töödest, mis tulid esile eelmisel kliendipäeval Üllar Salumäe
11:00 – 11:30 Lennujuhtimise uudised esineja lennujuhtimisosakonnast
11:30 – 12:30 Kommentaare: Kokkuvõttele kliendi rahulolu uuringust Ardo Oras
12:30 – 13:30 Lõuna
13:30 – 14:30 Avatud Foorum, vestlus vestluse juhataja
14:30 – 15:30 Soovijatele ekskursioon lennujuhtimiskeskusesse

Esitluste materjalid kõigile soovijatele kokkuleppel.

Tavapärane redigeeritud küsimuste vorm on lisatud: ”Kliendiküsimustik 2007” ja ”Customer Satisfaction Questionnaire” nime all.

Vastuste paljusus on tervitatav !

Paberkujul täidetud küsimustik – tuleb edastada enne 14.03.2007.a.:

– jätta Tallinna Briifingusse,
– vastata e-mailiga aadressile: ardo@eans.ee, lisades täidetud osa lisana (manusena)
– faksiga numbrile 6258200, Ardo Oras nimele.

Saab kasutada meie kodulehel, aadressiga www.eans.ee olevaid küsimustikke (eesti ja inglise keeles), mille täitmisel saatke e-mailiga aadressile : ardo@eans.ee

Kui Teil on soovitusi teemades, ettekandjates, ettekannetes osaleda – andke teada.

Palun Teid teatada oma ja/või kolleegide kavatsusest osaleda kliendipäeval enne 15.03.2007.a.

Edastage teavet kolleegidele!

Teie kaasabile lootes,

Ardo Oras
Kvaliteediosakonna juhataja
Lennuliiklusteeninduse AS

1 kommentaar

Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.

Re: Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva (Skoor: 1)
marikak (marikak.pilots@hot.ee)
on 03. 05, 2007 – 04:40 PM
(Kasutaja info | Saada sõnum) http://
Huvitavad tunduvad küsimus 6.4 – kuhu teha ja kuidas varustada uus self-briefing ning küsimus 6.5 – koostöövõimalusena pakutakse ka
lennujuhtide simulaatorharjutustel osalemist pseudopiloodina ja/või konsultandina.

Eelmisel aastal koostati “põhjapanev statistiline analüüs” umbes 5 täidetud küsimustikust. Anname sel aastal neile rohkem tööd.

Selles küsimustikus on kirjas tähtaeg 1. märts, aga õige tähtaeg on 14. märts, kinnitan.

Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva
Postitaja Ardo Oras on Teisipäev, Veebruar 27, 2007 – 09:49 PM EET,
Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva 22. märtsil 2007 kell 09:30 – 14:30 Lennujuhtimiskeskuse administratiivhoone saalis Kanali tee põik 3. Osalemisest teatada kuni 15. märtsini. Kliendirahulolu uuring viiakse läbi 12. veebruarist kuni 14. märtsini. Küsimustiku saab alla laadida lehelt www.eans.ee, (Microsoft Wordi dokument, 708 kB) ja see tuleb pärast täitmist saata aadressile ardo@eans.ee.

Lennuliiklusteeninduse AS kvaliteediosakonna juhataja Ardo Oras (ardo@eans.ee) teatab:

Tere daamid ja härrad piloodid!

Oleme jälle jõudmas traditsionaalse Kliendipäeva korraldamiseni.

Lennuliiklusteeninduse AS peab eluliselt vajalikuks kliendipoolsete hinnangute saamist oma tegevusele ja arusaama kliendiootustest.

Palun Teid – aidake seda kujundada!

Tunneme huvi eri kliendigruppide arvamustest – alates erapilootidest, klubilendajatest, piirivalve ja kaitseväe lendajatest – lennukompaniide liinilenduriteni.

Korraldame 22.03.2007.a. järjekordse kliendipäeva algusega alates 09:30 – 14:30 Lennujuhtimiskeskuse administratiivhoone saalis,

esialgse kavaga:

09:30 – 09:45 Ülevaade Lennuliiklusteeninduse Aktsiaseltsi tegevusest Tanel Rautits
09:45 – 10:00 Lennuohutusalane ülevaade, Lennuamet ja MKM Raivo Kask, Tõnu Ader või Jens Haug
10:00 – 10:20 Lennuliikluse ohutusalane analüüs EANS-s Ardo Oras
10:20 – 10:30 Kohvipaus
10:30 – 11:00 Ülevaade tehtud töödest, mis tulid esile eelmisel kliendipäeval Üllar Salumäe
11:00 – 11:30 Lennujuhtimise uudised esineja lennujuhtimisosakonnast
11:30 – 12:30 Kommentaare: Kokkuvõttele kliendi rahulolu uuringust Ardo Oras
12:30 – 13:30 Lõuna
13:30 – 14:30 Avatud Foorum, vestlus vestluse juhataja
14:30 – 15:30 Soovijatele ekskursioon lennujuhtimiskeskusesse

Esitluste materjalid kõigile soovijatele kokkuleppel.

Tavapärane redigeeritud küsimuste vorm on lisatud: ”Kliendiküsimustik 2007” ja ”Customer Satisfaction Questionnaire” nime all.

Vastuste paljusus on tervitatav !

Paberkujul täidetud küsimustik – tuleb edastada enne 14.03.2007.a.:

– jätta Tallinna Briifingusse,
– vastata e-mailiga aadressile: ardo@eans.ee, lisades täidetud osa lisana (manusena)
– faksiga numbrile 6258200, Ardo Oras nimele.

Saab kasutada meie kodulehel, aadressiga www.eans.ee olevaid küsimustikke (eesti ja inglise keeles), mille täitmisel saatke e-mailiga aadressile : ardo@eans.ee

Kui Teil on soovitusi teemades, ettekandjates, ettekannetes osaleda – andke teada.

Palun Teid teatada oma ja/või kolleegide kavatsusest osaleda kliendipäeval enne 15.03.2007.a.

Edastage teavet kolleegidele!

Teie kaasabile lootes,

Ardo Oras
Kvaliteediosakonna juhataja
Lennuliiklusteeninduse AS Saada sõbrale Saada see lugu  sõbrale | Prindi see artikkel Printeri  sõbralik lehekülg

Lennuliiklusteeninduse AS

Login

Kasutajanimi
Salasõna
Mäleta mind
Pole veel kontot? Registreerimiseks kliki siia.

Seotud lingid

Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva | Logi sisse/Loo konto | 1 kommentaar
Kuvamine

-1 0 1 2 3 4 5 Kommentaare pole Nested Flat Thread Vanemad enne Uuemad enne Alates kõrgemast skoorist

Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.

Re: Lennuliiklusteeninduse AS korraldab kliendipäeva (Skoor: 1)
marikak (marikak.pilots@hot.ee)
on 03. 05, 2007 – 04:40 PM
(Kasutaja info | Saada sõnum) http://
Huvitavad tunduvad küsimus 6.4 – kuhu teha ja kuidas varustada uus self-briefing ning küsimus 6.5 – koostöövõimalusena pakutakse ka
lennujuhtide simulaatorharjutustel osalemist pseudopiloodina ja/või konsultandina.

Eelmisel aastal koostati “põhjapanev statistiline analüüs” umbes 5 täidetud küsimustikust. Anname sel aastal neile rohkem tööd.

Selles küsimustikus on kirjas tähtaeg 1. märts, aga õige tähtaeg on 14. märts, kinnitan.

Kommentaarid on suletud.