Miks sellised uued reeglid ja piirangud Eestis on?

Postitatud 4.detsember 2008 | Postitaja Marika Kulmar
Miks sellised uued reeglid ja piirangud Eestis on?
Postitaja KimmoLehti on Neljapäev, Detsember 04, 2008 – 02:29 PM EET,
Oli vaja lennata Kärdla, reedel 21.11.08. Selleks tegin lennuplaani nii, nagu olen alati teinud FL070 DCT RUS DCT SUNAS DCT OZ DCT. Suur üllatus oli, et sellist enam Eesti ei aktsepteeri. Pean tegema plaani marsruutide ja ametipunktide kaudu FL110 DCT RUS DCT DOBAN DCT OZ DCT. Minu vana lennuk nii kõrgel lennata ei saa ja selle DOBANi kaudu läheks aega 45min. kauem. Sain lennata normaalselt otse Turust Kärdla. Mulle on jäänud arusaamatuks:
1. Mis on kasu sellisest lennuplaanist on, kus on ainult õiged lennuki tähed ja siht lennuväli?
2. Miks on reeglid selliseks muudetud?
3. Kas pean lugema lennuaja lennuplaani järgi või nii nagu lennatakse?
4. Kes vastutab selliste reeglite ja piirangute eest?
Tagasi lendasin Z-plaaniga, IFR-reeglid vahetasin piiril ja siis tegin sellise plaani, nagu kasutatakse tegelikkuses.
Parimat kimmo

Kommentaarid on suletud.