2014 hooaja esimene lend Imatral (EFIM)

Postitatud 30.märts 2014 | Postitaja Taavi Letner
Imatra (7)

18.03.2014 oli väga ilus ilm, pilvi ei olnud ja tuult peaaegu ei olnud ja päike paistis, seega tekkis möte, et vöiks peale tööd öhtupoolikul lendama minna.
Leppisin Imatra lennuklubi juhatajaga kokku, et kell 16:30 vöiks olla start.
Lennuklubi kontor ja lennukite angaar ja seisuplatsid asuvad kohe lennuraja ja ruleerimisteede läheduses, autoga saab söita niiöelda treppi ehk hangaari körvale, lennukid on ilusti angaaris lennuvalmis, tangitud ja soojad, ehk et lennuväljale jöudes läks mul umbes 5 minutit ainult, et lennuk angaarist välja lükata ja ülevaadata ja juba me koos lennuklubi juhatajaga istusimegi lennukisse. Loomulikult kontrollis juhataja ka mu lennupaberid igaksjuhuks eelnevalt üle. Lennukiks sai siis valitud Cessna 172N, kutsungiga OH-CAN, väga hästi hoitud ja heas korras.
Lennuväli on asfaltkattega, 1100 meetrit pikk ja 23 meetrit lai, kursiga 19/01 ja raja tuled toimivad ja lisaks on seal ka risti pöhirajaga mururada purilennukite jaoks. Minu kontorist on lennuväljale 15 minuti autosöit, ehk et suhteliselt lähedal, lennuväli asubki Imatra külje all 9 kilomeetrit kesklinnast, sai siis töölt mindud kell 15:50 , lennuväljale jöudsin 16:05 ja ruleerima hakkasin juba 16:25 ja tegin alguses Imatra kohal väikese vaatluslennu, juhataja näitas Vene piiri kulgemisalasid ja lisaks Imatral on suur Stora-Enso tehas ja seal körged korstnad ning mobiilimaste on ka mitu, sai siis selgeks kus on ohtlikud kohad. Korstnad tossavad igapäevaselt ja seega on need heaks maamärgiks ja lisaks hea vaadata kust poolt tuul puhub, et valida öige maandumiskurss.
Läksin harjutustsooni 3000 jala körgusele ja harjutasin pööranguid, köik tundus hea, juhataja oli rahul ja seejärel suundusin konveiereid tegema, tegin 3 konveierit ja siis juhataja küsis, et kas ma ei tahaks ka Lappeenranta lennata ja sealsel lennuväljal ka maanduda, pakkus veel välja, et ta vöib ise tagasiotsa lennata, kuna aega oli, siis olin muidugi nöus, Imatralt Lappeenranta on ca 36 kilomeetrit ja see oli hea vöimalus tutvuda natuke rohkem ka siinse lähiümbrusega, kuna kell 17:00 löpetab Lappeenrannas torn töö, siis raadiosides olin teiste eralennukitega.
Lappeenrannas on rada 06/24 ja maandusin seal siis ja ruleerisin seejärel kohaliku lennuklubi hangaari ette, tegime väikese pausi, hingasime värsket öhku ja peale ca 10 minutit pausi juhataja küsis uuesti, et noh kes lendab, ma siis ütlesin et kuna minul on minu miinimum programm mida plaanisin tehtud, et siis ta vöiks ise lennata tagasi ikkagi ja ma saaksin siis ümbrusega rahulikumalt tutvuda, juhataja oli heameelega nöus ja siis lendasime tagasi Imatrale, enne maandumist tegime Imatra linnakohal veel väikese vaatluslennu.

Kokku tuli mul 1 tund lennuaega ja millesse mahtus 3 konveierit Imatra lennuväljal ja lend Lappeenranta koos maandumisega Lappeenrannas.

Kommentaarid on suletud.