Lennuliiklusteeninduse AS pälvis kõrge tunnustuse

Postitatud 18.juuni 2003 | Postitaja Marika Kulmar
Lennuliiklusteeninduse AS pälvis kõrge tunnustuse
Postitaja HendrikAgur on Kolmapäev, Juuni 18, 2003 – 05:03 PM EET,
Täna toimus Lennuliiklusteeninduse AS-s Rahvusvahelise Lennutranspordi Assotsiatsiooni IATA poolt Lennuliiklusteeninduse AS-le antud aastaauhinna Eagle Award esitlus.
Esitluse avas majandus- ja kommunikatsiooniminister Meelis Atonen, kes nentis, et lennunduses viimasel ajal peamiselt negatiivse poolega kokkupuutununa, on eriti rõõmustav viibida sündmusel, kus seostatakse lennundust positiivsega – eeskujuliku töö ja kliendisõbraliku suhtumisega.
Lühiülevaate ja avatervitusega esines ning auhinna tagamaadest rääkis Lennuliiklusteeninduse AS-i juhatusja Jaak Tamm, kelle arvestuse järgi on väike Eesti omal alal praegu seitsmendal kohal maailmas!
EEHL õnnitleb, soovib jõudu ja edukat koostööd.

Washingtonis toimunud Rahvusvahelise Lennutranspordi Assotsiatsiooni IATA aastakoosolekul anti üle auhinnad parimatele koostööpartneritele maailma lennujaamade ja lennuliiklusteenistuste hulgast. IATA tunnustab nende nn. Eagle Award-idega lennuliiklust korraldavaid organisatsioone, millised osutavad lennufirmadele majanduslikult soodsaid ja kvaliteetseid teenuseid ning on olnud esirinnas teenuste efektiivsuse ja kliendisuhete arendamisel.
Lennutranspordi raskeid aegu silmas pidades oli seekordne Eagle Award auhindade määramine varasemast mõnevõrra erinev – need anti kolmele paremale lennuliiklusteenistusele ja kolmele lennujaamale. Tänasest kuulub selline lennuliiklusteenistuste poolt ihaldatud auhind ka Eesti õhuruumis lennuliiklust korraldavale Lennuliiklusteeninduse Aktsiaseltsile. Varasematel aastatel pole maailma mastaabis nii väike organisatsioon veel sellise tunnustuse osaliseks saanud.
Lennuliiklusteeninduse AS edu on tulnud peamiste huvigruppide ootuste tasakaalustamise kaudu eemärgiga olla:
• respekteeritud teenuseosutaja lennufirmadele,
Heade kliendisuhete alustalaks on olnud võrdse kohtlemise põhimõte. Osutame kvaliteetseid teenuseid ja rakendame neile vastavaid võrdseid ja õiglasi tariife kõigile kliendigruppidele – lennufirmadele ja riiklikule lennundusele.
• hinnatud tööandja firma personalile,
Personalipoliitikas rõhutame vastutusrikka ja keerulise töö head tasustamist, häid töötingimusi ning motiveerivaid arenguvõimalusi.
• kasumlik ettevõte omanikule,
Riigi kui omaniku põhjendatud ootused äriühingusse paigutatud kapitali tootluse osas oleme senise 5-aastase tegevuse jooksul alati täitnud.

2003 aasta auhinna saajad:
• Singapuri Lennuamet (Changi lennujaam)
• Melbourne lennujaam
• Ateena rahvusvaheline lennujaam

• Airways Corporation of New Zealand – Uus-Meremaa lennuliiklusteenuse osutaja
• Araabia Ühendemiraatide Lennuamet
• Lennuliiklusteeninduse AS

Eelnevalt on IATA Eagle Award-i saanud:

2002:
• State of Hawaii Airports System
• Civil Aviation Authority of Singapore – Singapuri Lennuamet
• Airport Authority of Hong Kong
• Cyprus Airports

2001:
• NAV CANADA – Kanada lennuliiklusteenuse osutaja
• Civil Aviation Authority Singapore – Changi Airport

2000:
• DFS Deutsche Flugsicherung – Saksa lennuliiklusteenuse osutaja
• Manchester Airport plc

1999:
• AirServices – Austraalia lennuliiklusteenuse osutaja
• Dallas Fort Worth International Airport

1998:
• Irish Aviation Authority – Iiri lennuliiklusteenuse osutaja
• UK’s BAA plc

0 kommentaari

Kommentaarid on suletud.