|
||
|
2 kommentaari
Kommentaarid kuuluvad nende postitajale. Meie sisu eest ei vastuta.
Re: Lennuõpetajate algõpetuse täiendkoolituse alane nõupidamine (Skoor: 0) Külastaja on 11. 02, 2004 – 10:47 AM |
deem, tahaks küll aga ma nii roheline alles. Pole ULAPL litsentski veel käes.
Tarmo. |
Re: Re: Lennuõpetajate algõpetuse täiendkoolituse alane nõupidamine(Skoor: 0) Külastaja on 11. 19, 2004 – 11:41 AM |
Ega sa suurt millestki ilma ei jäänudki. Koosoleku kõige suurem väärtus oli, et sai jälle näha vanu tuttavaid. Esimestel minutitel jõuti arusaamisele, et peaaegu kedagi kokkutulnutest ei oodatud, välja arvatud Hendrik, aga alustati ikkagi ilma temata. Ja jõuti peaaegu ka valmis.
Pakker Avio pakkus kursust, mille sisu oli õppida õpetamist ja mis oli sobiv täiendkoolituseks. Porro jagas infot, et lubade seadust täiendatakse, kus A klassi ülikerglennukite pilootide nõuded lähevad lihtsamaks ja B klassi omade nõuded lähevad peaaegu samasugusteks kui väikelennukitel. Kui sa ULAPL kätte saad, pead ootama kui 100 lennutundi ja kui reisijaveo õigus käes, siis veel mõned aastad (praegu kehtib 2 aastat, aga uues seaduses see muudetakse ja ei mäletata, oli see 1, 2 või 3 aastat) pead veel ootama, kuni Lennuameti poolt tunnustatud kursusele võetakse. Aga sellist kursust pole Eestis varem toimunud ja keegi Eestis ei teagi, mida seal õpetama peaks. Nii et kellel see lennuõpetajaks õppimise vajadus on, peab kursuse kava ise kokku panema ja Pakker Avio hakkab Lennuameti poolt tunnustatud koolitusfirmaks. Purilennu õpetaja koolituskursuse loomine oli pooleli. Kaugelt vaadates see nii ületamatu probleem polnudki. Lootusrikast lendurielu! M. |